Monday, May 7, 2012

menanti cinta

"Dengan Nama Allah S.W.T Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani"

Assalamualaikum.. sihat ? alhamdulilah .. baru lepas balik dari kem JPAM .. ya ALLAH .. bila cakap pasal JPAM .. ada sesuatu y x dpt diungkap .. dah mula rasa syg nk tinggal JPAM .. mungkin sbb jurlatih2 y baik2 ..
hari nie dan hari y dilalui .. alhamdulilah .. terisi .. dulu dyah rasa sepi.. semua x kena.. tp skrng alhamdulilah .. sesungguhnya perjlanan hidup byk mengajar .. sesungguhnya dalam apa pun keadaan dunia dan akhirat .. cukuplah bagiku hanya ALLAH ..:)

menanti cinta ?
cinta tu luas skopnya ..
sesungguhnya ..
aku masih menanti cinta
cinta pada tuhan yang ESA..
agar dapat ku rasa
rindu pada setiap perintahNYA..
agar rasa getar hati, jijik melakukan laranganNYA..

 jalan tanya mengapa tidak pernah rasa itu muncul .. tapi tanya apa usahamu untuk mendpt cinta itu ..
 ya ALLAH .. sesungguhnya lapangkan hatiku untuk mendapat hidayahMU..

tersenyum tgk kwn2 y mula mengintai erti sebuah kehidupan .. cinta adam dan hawa .. persahabatan kerana ALLAH .. erti kasih sayang .. cinta cinta itu melingkari hidup mereka ..
mungkin satu masa nnt aku akan merasakan ..
sebuah erti kasih dan sayang..

bersabar duhai hati :)

fb - kau melukai aku.
aku- buang masa dgn fb
fb & aku - aku doakan semoga jodoh kita berakhir
aku & fb - tiada sejiwa

mood : nk deaktif fb selama-lamanya .

p/s :  .. ya ALLAH .. jaga la pandanganku .. 



 "Wallahua'lam"

No comments: