Tuesday, May 7, 2013

kasih syg

"Dengan Nama
Allah S.W.T Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani"

 hari ini ,

baru perasan semua benda dh dicabutkan,
terasa terhina .
sbb manusia membenci .
ujian ALLAH buat hati .

ujian buat org y dtgur dan menegur .

'ya ALLAH jauhi la aku dari penglihatan dan pendengaran mereka ya ALLAH..'

andai kata hadirku , untuk dibenci , jauhi la aku dari terus menyakitkan hati hambaMU .

-ku menangis memohon maaf dari manusia, kerna salah itu dirasai pada pandangan mata, ya ALLAH hinanya aku ketika aku tidak sujud taubat kepadaMU, kerna setiap saat ku yakin,  pada ada perintahMU y aku langgari-


-mohon hati dijauhi perkataan benci , kerana aku cuma hamba y penuh dosa x lyk utk membenci kecuali apa2 y menjadi musuh agama ALLAH-

......................................................................................................................................................

manusia,
jika kau cari jln keluar dsebalik masalah,
pasti kau akan ketemu cinta,
yang membuang titik hitam dihatimu,

jika kau cari sesi kesalahannya,
pasti hatimu mudah ketemu kebencian,
yang akan membuat kau tak kenal erti kasih syg.

peringatan buat diri . alhamdulilah . ujian itu hadir untuk jadikan pengajaran .

"Wallahua'lam"

No comments: