Saturday, June 2, 2012

final #

"Dengan Nama Allah S.W.T Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

semester 4 . berbaki 4 semester lagi

kaki akan terus melangkah,
jiwa akan tetap setia,
rindu bersabarlah duhai hati,
cinta,
namamu mekar dijiwa,
cinta,
kerana cinta,
aku masih ku berdiri,

chaiyouk .
sy minta maaf . jika ada salah y tersimpan dhati.
kwn2 doakan saya untuk final .

prinsip kewangan (8/6/2012)
perakaunan kewangan 2 (13/6/2012)
polisi (15/6/2012)
2p (16/6/2012)
ec 2 (16/6/2012)

setiap 'paper" akan ku lalui,
setiap jam kredit akan kupenuhi,
setiap prasyarat akan kucukupkan,
namun,
dalam 4 tahun ,
adakah aku bersedia,
menjadi pendidik,
mendidik ank bangsa,
indah sekali,
jika akhlak ku sudah cukup untuk membuat mereka terdidik .


p/s : cinta hati saya "semmangnya halal buat saya" . tiada cinta* sebelum nikah . peace no war ^^v.


"Wallahua'lam"

No comments: