Monday, June 25, 2012

on my day.

"Dengan Nama Allah S.W.T Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani"

Assalamualaikum .. sihat ? insya'allah semoga semua berada dalam lindunganNYA . "on my day" . pada hari saya . saya hari pada . pada hari saya . eh eh . entri kali nie bukan bersoal google translate . :')

Alhamdulilah diberi umur yang panjang untuk sampai saat dan ketika ini. alhamdulilah . sbbketika dan saat depan belum pasti. Pada tanggal 6 Jun 2012 . bersamaan 16 rejab 1433 hijrah . maka saya menyambut ulangtahun kelahiran ke 21 tahun .
harapan ? azam? impian?

ada2 .. ^^ rahsia dhati ..

...................................................................................................................................................

sekalung penghargaan. buat teman2 yang masih ingat besday dyh .

peringatan : entrie kali ini panjang.

saja menghidekan besday diFB . tapi alhamdulilah ramai yang masih ingat ^^v . bukti dirimu begitu berharga . aceh.. ewah2

buat semua terima kasih :')

terharu dapat dua surprise besday dari housemate tersayang . ya ALLAH , dyh tak kisah klau y pertama itu tak diikuti yang kedua . almaklum musim final . dyh faham . tapi dyh faham , sahabat sekalian nak buat dyh happy . ;')








untuk surprise pertama ^^
4 gambar d'atas : dari shbt tersayang . hari yang buat saya menangis . hari yang buat saya saya saya . saya sayang awk kerana ALLAH . air mata syurga :') . dan hanya doa kutitipkan buatmu sahabat . insya'allah saya manfaat untuk bekalan akhirat kita bersama .
mee bandung hasil emma ernim aim fatin . fara pelakon utama ^^ . ya ALLAH, sy harap sem depan sy dapat jd housemate kalian y lebih lebih lebih baik kerana ALLAH s.w.t sy nak jadikan kalian sahabat dunia akhirat .

zikir tasbih mengingati MAHA ESA. thank amani :') . terharu dapat msj walaupun ang kat mekah time tu . still ingat besday aku . thank aman . insya'allah .. selepas umrah .. haji menyusul insya'allah ..
org pertama ^^v org tersyg .. sekatil lainlain bantal ^^v thank umi :')

alhamdulilah .
thank a lot.
ya ALLAH,
sebenar rmai lg .
bff ina,ain, yana ( cuma anis x wish ^^ lupa kot x pe la )..
bff matrik yuyu era yana huda syada ( thank sbb ingat ) ^^v mish u mish u
bff clasmate iqbal zahir && ramai lg ^^v

hanya ALLAH taala yang tahu ..
perasaan dyh ..
alhamdulilah ..

hanya coretan untuk diingati . nilainya pada keikhlasan hati walau hanya sepatah ucapan . ia terlalu bererti thank ^^


 "Wallahua'lam"

2 comments:

Umi Sakinah said...

(T T) ...=)

نورول عيوني said...

tiada kata mmpu diucapkan lagi.. hanya Allah yang menilai..
subhanallah.. sungguh Allah itu dekat pada mereka yg ingin mendekatiNya...